19.28 biblioteket

Sitter just nu i biblioteket och försöker plugga... det är så tyst att man kan höra en knappnål falla... så när ens telefon ringer och det vibrerar på hela bordet blir det ju som en smärre hjärtinfarkt... får nog hem och kolla efter bromsspår... Blir till att vända på trosorna i morgon då efter en dags användande... jag som nu i dessa stresstider får använda samma trosor två dagar på varje sida... inte hundan hinner jag tvätta!


Slutpratat om mina trosor... nu åter till Liberalismen (har ju faktiskt snart fått ihop hela en sida... då är det ju bara elva sidor kvar tills på fredag... kommer gå som en dans... en dans åt skogen... men vem vet? Kanske är trevligt med barr och kottar också?)

P.S...ni som vart oroliga för Sara...hon befinner sig återigen på värmländs mark!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Underbar diskussion om dina trosor!!!

Hoppas de går bra med pluggandet-kom ihåg att du e BÄST!!!=)

Håller mina tummar var dag

pöss

2009-02-17 @ 20:59:58
Postat av: Anonym

Du kommer klara dig galant gumman! det är alltid svårast i början, sen brukar det gå lite lättare. Och jag håller med Nathalie: underbar diskussion om dina trosor!:) puss!

2009-02-17 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0