A clean house is a sign of a wasted life?



Kan man kanske tycka men ibland är det faktiskt nödvändigt! Idag var det nödvändigt... jag skulle nämligen kunnat öppna ett zoo med alla mina dammråttor under sängen. Kanske skulle slå en pling till Jonas Wahlström på Skansen och fråga om han vill ha några exlusiva exemplar av dammråttor?

I morgon kommer Karro (kan vara en liten anledning till varför jag städat) vi ska ju gå på Björn Gustavsson och co. Tror att det kommer bli en riktigt höjdare! Innan ska vi träffa Nathalie, Emma, Elin och Sandra som också ska med.

Nu ska jag ta och bara njuta av den friska doften i min lilla lya och bädda ner mig framför tv (bonde söker fru, greays och efterlyst) sen ska jag lägga mig, känner mig lite småfebrig, men nu har jag laddat med massor av c-vitamin så febern kan leta efter någon annan att ge sig på!

Kram banan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag diggar din blogg gumman! puss!

2008-10-22 @ 22:59:05
URL: http://elinlanden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar dig här på din blogg...

Gillar den ju;D

puss//Nathalie

2008-11-03 @ 23:26:28
Postat av: systern din

hehe det var på tiden att du fick städat i din lya, du fick väl med den största av dom alla din lilla dammråtta ? PUSS

2008-11-09 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0