Utkast: Jaha, då ...

Jaha, då gör jag ett nytt försök med att lyckats få fram lite text på  min lilla blogg. Försökte igår men något gick fel!

Har precis varit på lite födelsedagsglasstårta hos min pappas moster. Där va även farmor. Och jag kom och tänka på en sån rolig sak, jag har i dag haft på mig ett armband och lyckats träffa både farmor och mormor och båda två komenterade mitt armband. Mormor synade det ordentligt och tyckte de var jätte fint, farmor konstaterade att jag hade ett armband och menade mer på att de var en onödig utgift...tycker att det är intressant hur två damer i ungefär samma ålder kan vara så olika. En spara och en slösa(eller livsnjutare, beror på hur man ser de) Och allt kommer väl från början ifrån ens egna uppväxt. Men smaken är som baken, delad!

Nu ska jag i alla fall till torp och använda ena delen av baken (slösan)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Kul att du börjat blogga! puss

2008-10-19 @ 12:42:18
URL: http://elinlanden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0