Slisken bakom disken

Äggen blev utmärkta, finns hopp för mig!

Men nu till dagens hallå?! Eller egentligen gårdagens hallå, satt nämligen igår och kolla på Färjan på femman...jag säger bara bartendern HÅKAN! Har denna snygging (enligt han själv) verkligen alla kort i kortleken? Eller har han tappat några i spelhörnan? Vågar man sätta sin fot på färjan då man vet att det finns en Håkan i baren?

Då till dagens andra hallå?! Vad är det för fel på mig som sen sitter och ödslar min dyrbara tid på att titta på sån skit som Håkan i Färgan? Tiden jag lagt på honom hade jag ju kunnat lägga på min nya bok om politik som vi ska ha på ett kommande seminarium...men nej! Kanske skulle tacka dig Håkan, för att jag slipper plugga en stund och vem annars skulle jag störa mig på om inte du vart med?
Tack!

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej söt!!!

Nu hitta jag din blogg, lite från i lördags kommer jag allt ihåg;D!!!

Jag håller med Håkan har inte alla korten hemma, kommer du inte ihåg när han var med i dokusåpan "baren" hehe!!!

Vi hörs pöss pöss

2008-10-21 @ 22:04:26
Postat av: Anonym

De e jag Nathalie som skrev de innan...hehe

2008-10-21 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0