Livet på en äggmacka?

Japp, nu är jag åter tillbaks i Karlstad så nu kanske jag kan ta mig i kragen och hålla min lilla blogg vid liv.

Jag är så mör i kroppen, hård träningen med Elin och Kristin, duktiga mig!
Håller just nu på att koka mig några ägg, ska bli en äggmacka av det hela är det tänkt, har i och för sig varit min tanke flera gånger...men då har äggen blivit för lösa och hur gott är det att ha en rinnande gula på smörgåsen, faller inte mig i smaken i alla fall. Ja, jag vet vad du tänker och tanken slår mig också ibland, hur ska jag kunna bli hemkunskapslärare om jag inte ens kan koka ägg?! Men man lär så länge man lever;)

Kanske skulle ta och tända några vÄÄÄrmeljus oxå, eller vad säger du Elin?

Puss o kram på er




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja några väääremljus låter mysigt! haha så roligt! ses snart. puss!

2008-10-21 @ 13:10:56
URL: http://elinlanden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

haallåå där snyggooo! kul att se att du bloggar! pöss

2008-10-21 @ 18:52:54
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0