Zzzz....

Har inte så mycket att skriva idag. Gick upp tidigt till skolan kom hem och var jätte trött. Somnade nästan bums och sov i två timmar, skönt! Men jag känner att jag fortfarande går i någon slags sovdimma (även om jag lyckats laga lite mat) men det är precis som om jag vänt på dygnet totalt...och allt på grund av Sex and the city boxen!


Jag vet att jag har missat något men nu alla sex and the city fans, jag är ikapp! Ni som inte har sett det än, gör det! Jag satt och grät de sista avsnitten, så vacker vänskap!


Nu ska jag på tal om vänskap ta mig ner till Sara, vi ska åka och handla lite fredagsmys och sedan bara ta det väldigt lugnt framför tvn. Va längesedan jag hade en helg utan party!

Ha en bra kväll! Tänk på att det är fredag (enligt mig den bästa dagen i veckan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0