En fredag, så som den ska vara!

Helt slut, ansiktsbehendlingen var hur skön som helst, blev ompysslad till tusen och fick gå runt i lyxiga vita tofflor, jag trivdes som fisken i vattnet helt enkelt! Kan verkligen rekomendera detta, varför inte ge bort en behandling till någon du tycker om i julklapp?

Dock måste jag säga att jag aldrig hittade prinsen i Stockholm, alltså ingen kokerska eller städerksa med hem vilket nu innebär att min lägenehet fortfarande ser ut som ett bombnedslag! Stockholm var förövrigt okej, men dock fick jag aldrig sätta min fot i en affär...plus att jag andra dagen aldrig duschade/tvättade håret på vandrahemmet vilket innebär att jag fick gå som en lortgris i den stora staden, inte undra på att jag inte fick med mig någon prins och städerska hem! Stockholm för mig är att strosa runt nyduschad i fina kläder och bara njuta av atmosfären, men nej! Fick dock njuta en liten stund då vi satt inne i ett av utskottsrummen i riksdagen och jag tittade ut över det vackra Stockholm, med vatten och glittrande julgranar, tänk att sitta där och vara med och påverka sveriges beslut, kanske ska ändra på mina framtidspaner?...kan kanske på så vis även få njuta av fler underbara behandlingar!

Såg Leif Pagrotsky utanför Riksdagen, visst att jag viste att han var kort, men inte så kort att kappan nästan släpade i marken! (Undra vilka behandlingar han föredrar? Fotmassage kanske?)

Jag hade med spelet Med andra ord, och oj vad vi spelade, var jätte roligt! Men nu har man sagta men säkert böjrat lära sig orden på polletterna i påsen, så igår beställde jag en nys satts med polletter...så Yvonne(min trogna läsare), jag har laddat upp för jul!

Dags att återigen gå in i mitt avslappnade töken efter behandlingen, ha en skön fredagskväll mina kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Saknar dig!

2008-11-22 @ 11:06:47
Postat av: Chris

Hej Emmelie, nu har även jag hittat till din blogg. Ska bli skoj o följa dina bravader och strapatser :)

2008-11-22 @ 12:51:04
Postat av: yvonne

Höjdpunkten på jul ! de ser vi fram emot.

2008-11-23 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0