Vart är världen på väg?!

God morgon eller ska jag säga middag?

Det blev utgång för min del ändå igår (jag som hade tänkt att ha en festfri helg) och på vägen ner till Nöjes fick jag höra något förfärligt av taxichaufförn. Jag var ju inne på danstemat i mitt förra inlägg och måste även idag fortsätta i de spåret. Han berättade nämligen att Sandgrund ska sluta med sina dansbandstorsdagar...det kommer alltså inte finnas en enda dansbandsdag i veckan, hallå? Vart är världen på väg? Hur ska värmläningar nu kunna föröka sig?
Och till den stora frågan; hur ska jag kunna se min mosters man i ögonen och säga att Sandgrund har lagt ner all dansbandsverksamhet?! Inte för att han alltid är ute och dansar men för att en epok i hans liv går i graven. Varje gång jag nämner gamla Sandgrund eller dansbandsveckan i Sunne tindrar det till lite exta i hans ögon och det där lilla tindrandet betyder enligt mig att "där har jag haft förbaskat kul i mina dar!"

Kanske är dags att starta en "grupp" på Facebook: Vi som fortfarande vill dansa till dansbandstoner på Sandgrund!!!
Har i alla fall tre givna medlemmar, jag, Calle och taxicaufförn!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

VAAAAAAA?!? Menar du allvar skall de lägga ner de dagarna?!?!

Jaså du din lilla spjuver de blev utgång iaf!!! med vilka?!?

2008-11-09 @ 15:43:58
Postat av: Anonym

hahaha du e grym!

2008-11-09 @ 22:14:36
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0