Upp med staken!

Jag har tjuvstartat! Adventljusstaken står på sin plats och sitter här nytränad med massor av värmeljus, så mysigt såå! Är det inte konstigt så mycke mysigare allt blir då man fått upp ljusstakar och stjärnor? Kan det vara något med det speciella skenet? Underligt!

Nu ska jag åter gå till soffan och Bonde söker fru, sen är det ju Greays, tacka vet jag onsdagar, bra tv! Sen är det läggdags bums, har varit så trött de sista plus att jag måste börja plugga ordentligt inför tentan nästa fredag, så bäst att vara utvilad!

Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå lr;)nu får du ta o sluta o sega på mina mess, hehe. Jo tänkte bara höra om imorgon,skulle du/ni vara sugen på mat o fest imorgon.. lite idol osv. Crillans korridor ska tydligen ha fest, så kan vi ju gå vidare dit i såfall. lr vad tycks? pöss

2008-11-27 @ 16:09:15
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: elin

såg din fina adventsljusstake idag när jag gick hem från skolan, så mysigt så! puss gumman!

2008-11-27 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0