Med andra ord, det var kul!

Här sitter jag en söndagsförmiddag och tänkte till en början att jag skulle plugga en stund idag, men om jag känner mig själv rätt så kommer det vara allt för många repriser på tv idag för att jag ska få ro i kroppen.

I går hade vi en liten spelkväll här, Jag, Elin, Jossefin och Nathelie. Vi spelade Med andra ord och Vilda gester, två jätte roliga spel där man slipper tänka allt för mycket (passar mig). Med vilda gester är mitt nyinköpta spel (köpte det på Ullared, Ullared ja, detta måste jag gå in på nämre i ett annat inlägg, vilket ställe!) Kanon roligt spel, vi var alldeles svettiga efteråt!

Nu till ett stort frågetecken! Hur lägger man upp bilder snabbt och enkelt? Jag har lyckets få upp två bilder på min blogg hitills och då har det både gått åt blod, svett och tårar. Samma sak i går kväll och i dag morse (försökte få upp en bild på mig och Elli, under bilden skulle de stå: Knoll och Tott, Piff och Puff, Bill och Bull, Elli och Emme...kalla oss vad du vill!) Men det gick aldrig, men nu vet ni de i alla fall...tanken som räknas.

Snön ligger lite lätt på marken om jag tittar ut genom fönstret, inte mucket men det ser vitt ut i alla fall, längtar så otroligt mycket tills jag får sätta fram min adventsljusstake (även den inköpt på Ullared) Nä, får tillägna ett inlägg till Ullared snart!

Ha en skön söndag, solen skiner ju! :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Japp d vart de!!!=)

De där med bilderna vet ja inte, för mig e de jätte lätt=)!!!

pöss

2008-11-23 @ 11:55:19
Postat av: Ellinor

Jag har ju dig i mina tankar ändå! :)

2008-11-23 @ 15:03:30
Postat av: Anonym

Jag är sååå lycklig ;) Anette o Rikard.. det var sååå bra, jag gräät.. hahah ;) pöss

2008-11-23 @ 21:24:02
URL: http://josefinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0