Kanske karta och kompass?

Fick precis ett samtal från min kära moder som precis fått upp ögonen för dator och internet (hon satt just och försökte sig på att skriva ett mail, hon ringde och sa att texten hade blivit blå och frågade vad hon skulle göra...Jag säger klicka var som helst...mamma satsar på tangentbordet och vipps, mamma satt nu med en enda bokstav, ett ä...) Inte lätt att tala två olika språk, klicka för mig är ju att använda sig utav musen och trycka är att  fingra på tangenterna... Jag tror i alla fall att mamma har lärt sig något.
Jag med, det är svårt att tala två olika språk och svårt att lära gamla hundar sitta!
Lycka till mamma, men gå nu inte vilse i den stora vida internet världen! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha.. vilken tur att din mamma har dig att fråga, du som är ett geni när det gäller tekniska prylar ;) puss puss

2008-11-11 @ 21:54:31
URL: http://sarapamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul me blogg!Du är FANTASTISK rolig o full me tankar, fast de visste ja ju redan !! KRAM moster

2008-11-12 @ 11:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0