Bra jobbat!

Jag känner illamåendet, ni vet efter ett ordentligt träningspass. Då svetten rinner ner för panna och rygg och man riktigt längtar efter duschen. Känna sin möra kropp då man går och lägger sig. Man vet att man har gjort dagens jobb!!

....var hos Sara för att titta på Idol, då jag kommer ut är hissen fortfarande sönder...åtta trapper upp...pust och stön, jag är MÖR!!!

Kan det bli värre? Jo, de kan det...min granne har fest, varför är inte jag bjuden?
Jaja, kommer väl somna gott av dagens mortion och till den turkiska musiken.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja du kommer nog somna jätte gott å som sagt dåligt att inte bli bjuden;D!!!

De e ju grannen med stort G!!!

Pöss Natha

2008-11-07 @ 23:39:32
Postat av: bella

haha du är faktiskt lite små rolig. Du får gå in å knacka på så får du väl se om våldemort släpper in dig. PUSS

2008-11-09 @ 23:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0