Gick som en dans!

Mina kära barn som nu har blivit ungdomar tog hem guldet! Både ungdomslaget och juniorlaget lyckades ta sig högst upp på pallen, återigen! Grattis till er alla!

En fantastisk rolig dag, men en tuff sådan, är faktsikt förtfarnade öm i fötterna och i axeln där jag hade väskan hela dagen. Men värt allt! Är så otroligt roligt och se hur den taktlösa lilla mulliga killen har utvecklats till en lång och charmig danskung! Eller se de unga förmågorna som vill så mycket men inte lyckats få till armar och ben riktigt där de ska vara, men jag lovar, nästa gång jag träffar dom igen så kommer armar och ben sitta perfekt! Mina gullegrisar!

Fick mig nästan en tår i ögat då jag gick själv till tävlingen och man såg alla dansare komma nyvakna ur en bil/buss med sina tävlingaväskor och garderober och med päronen i släptåg med kaffekorgen. Det var tider det!

I dag har jag börjat en ny delkurs, verkar jobbig som tusan. Tenta den 16:de januari så det gäller ju att plugga under jul (kommer säkert gå jätte bra då man heter Emmelie, eller inte!)

Nu ska jag proppa i min C-vitamin och gå och lägga mig, har ont i halsen och känner mig lite febrig, men hoppas på att de gått över tills i morgon! (Tänk va konstigt livet är, när man gick på högstadiet nästan man letade efter halsont, för att få slippa några dar i skolan och ligga hemma och bli ompysslad av mammsen och pappsen, nu är det precis tvärt om, vill inte känna av halsen och absolut inte när man inte har någon att bli ompysslad av!)

Bella, kom och tänka på att vi kanske kan ha en låtsatssjuk dag, en dag då vi friska och bara ligga och tittar på film och får rån med marmelad på och vatten:)

Natti!

Katten svalde lampan, lös i magen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hohoo =) Hur mår du, bättre? :) sugen på party te helgen?! pöss

2008-12-10 @ 19:01:57
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha katt svalde stol, satt i halsen !

2008-12-15 @ 17:26:10
Postat av: Anonym

/bella

2008-12-15 @ 17:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0