Undra om bordsgrannen är trevlig?

Då var det dags!
Jag hoppas att ni alla packat den lilla väskan, puttsat skorna, lyckats ta på sig strumpbyxorna utan maska, sprayat till håret en sista gång och hittat någon i smoking! Jag talar ju givetvis om Nobelmiddagen! 10 december, dags att tillbringa kvällen med alla sessor, prinsar och smarta kemister...

Men vi vanliga dödliga får nöja oss med att slå på Sveriges television och kika på sessornas klänning genom rutan.
En bal på slottet? Alldeles alldeles underbar?! Hmm, är Nobelmiddagen de tro? Så där underbar? Kan man lyckas med att få varm mat till 1200 pers samtidigt? Är maten god? Är bordsgrannen trevlig och vad skulle hända om man akut skulle behöva gå på toaletten?

Hade ju varit en upplevelse att en gång varit med där, sittandes mellan Knugen och Filipen, och gratis mat i dag hade suttit prima även om den skulle vara en smula kall!

Men jag tror allt att Vickan och Madde är lite avis på mig och Sara som får lov och sitta med de fulaste mjukisbyxorna på, en vanlig delocatoboll i handen och lätta på trycket när vi vill. Jag är helt övertygad om att de bägge skulle ha slängt av sig sina diamantdiadem om dom haft tillåtelsen för att ta snabbaste taxi hem för att se Bonde söker fru och Greays!

Ha en trevlig kväll hur som helst, i blåsan eller i dina håliga joggingbrallor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska jag berätta något fruktansvärt, det fanns inga delikatobollar, men det fanns ett annat märke vi får väl prova dom. Jag hade även tänkt att inhandla lite lussekatter så du kunde lärt dig att äta saffran, men dom va SLUT!! Pressis går ner sig måste jag säga, kan det ha nått me att göra att de har en ny anställd? oj detta blev nästan lika långt som mina egna blogginlägg... puss

2008-12-10 @ 19:49:57
URL: http://sarapamon.blogg.se/
Postat av: Anonym

blooogga bättre nu;)

2009-01-04 @ 17:51:38
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

BLOOOOGGA :)

2009-01-08 @ 13:47:05
URL: http://josefinebjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

Emmelie, efter tentan så hoppas jag att det blir skärpning med bloggen, jag vill ha en uppdatering NU!!!

2009-01-14 @ 17:49:40
Postat av: Nathalie

Saknar ditt bloggande gumman!!!

Pöss

2009-01-18 @ 10:01:44
Postat av: Anonym

Nu är tentan över, dags att BLOGGA!!!!

2009-01-18 @ 13:48:26
URL: http://sarapamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0