Som parisehjulet i huvudet...de går runt!

Helt slut, EU och FN:s historia bara snurrar i huvudet... Är en hemsk känsla när man märker att gröten man åt tidigare idag inte gick till magen utan att den satte sig i huvudet...känns så i alla fall! Får hoppas att någon häller på en hel del mjölk tills i morgon då det är dax för tentan... så att gröten bli lite mer lättlöslig! Ska bli så skönt att få gjort den, börja leva normalt igen (t.ex. diska som jag inte gjort på en vecka...illa mig själv!) Sen skulle jag ju vilja åka till stan och bara gå runt och strosa i affärer...men tanken på att kanske hitta något får mig att hålla mig hemma...JAG HAR INGA PENGAR! Får panta burkar och slänga fram hatten, sjunga en trudelutt och hoppas på att någon slänger i en lite slant.

Men annars finns de ju mängder man kan göra utan pengar...städa, diska, städa igen, ta en dusch, pilla sig i naveln duscha igen...kanske hunnit bli lite dammigt igen.. MONEY MONEY MONEY...alt handlar om pengar...jag vill ha en sjal, ett nagelack, en fin ögonskugga, en snygg klänning....men lägenheten lär ju i alla fall bli skinande ren:D

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men du kommer iaf få en julklapp av moi! Puss

2008-12-05 @ 09:15:56
Postat av: elin

hatar att vara fattig!! Kan du inte införa din braiga programidé snart; fattig student söker rik man! haha vore så fantastiskt kul! puss!

2008-12-05 @ 13:46:18
Postat av: Nathalie

Ja jag HÅLLER helt med...Usch!!!

Lämnade in bilen idag, de e jag nervös på hur mkt de kommer kosta...uhhhh

Vi hörs gumman---miss you

pöss

2008-12-05 @ 21:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0