Pengar rullar in som de ska, de (kommer att) gå bra nu!!

Tentan avklarad! Kändes rätt så bra så jag hoppas att jag klarar den! Har städat och diskat mitt berg, gott!
Nu har jag precis målat naglarna så jag får trycka lite extra försiktigt på knapparna;)

Tack Elin för påminnelsen av min programidé, att jag inte tänkt på den så här i min ekonomiska kris...Finns ju så många olika program där folk söker något... Bonde söker fru, Ensam mamma söker och nu snart kommer Linda Rosing som söker man. Därav kom min lysande idé om "(fattig) student söker (rik) man"... Har en del tänkbara studenter, tyvärr Elin får du inte vara med då du har ditt på de torra...men ska nog kunna fylla ut programet ändå, jag är ju självklart en av de (fattiga) studenterna som söker...Hmm, vilken kanal ska få den stora äran att visa nästa stora tittarprogram?

I morgon är det Lag-SM och jag ska iklä mig rollen som lagledare, ska bli mycket spännande och roligt! Håll alla tummar för både mig och mina dansare! Men vad mer behövs än en penna man kan fingra på och ett diggande ben, eller vad säger du pappsen?

Sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du vart en KLOCKREN lagledare...Du e så oerhört gullig!!!

JAG VILL VARA MED I PRIGRAMMET!!!

Får jag de?????????;)

Hoppas vi ses ikväll!!!

pöss

2008-12-06 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0